מערכת CRM יש לה יתרונות רבים, מערכת CRM מאפשרת לארגון ללוות את הלקוח מהשלב הראשוני של היווצרות הקשר עם הלקוח, ועד לשלב שבו לקוח הופך מלקוח פוטנציאלי ללקוח קיים, והלאה בהמשך "חייו" כלקוח.
היתרונות של שימוש במערכת CRM הם רבים, היתרונות החשובים ביותר הם:
* מערכת CRM מציבה את הלקוח בראש הפרמידה ומחייבת את כל המחלקות השונות בארגון לפעול פעילות ממוקדת לשם פיתוח קשרי לקוחות איכותיים.
* כל לקוח זוכה ליחס יייחודי המותאם לצרכים ולמאפיינים הספציפיים של כל לקוח
* מערכת CRM מגדילה את מספר הלקוחות הנאמנים ומאפשרת לחברה להקדיש את רוב המאמצים בשימור לקוחות קיימים שיבצעו קניות חוזרות.
* שימוש במאגר המידע ובבסיס הנתונים שמתפתח בעקבות השימוש בתוכנת CRM מאפשר הקטנת עלויות השיווק ומעבר למדיניות של שיווק ממוקד שהוא זול יותר משיווק המוני.
* מערכת CRM מאפשרת לכל ארגון להתרכז בשיווק ממוקד שיש לו סיכוי גבוה יותר להצלחה
* מערכת CRM מאפשרת לכל ארגון להביט מבט מקיף ומעמיק על מערכת היחסים הנרקמת בין הארגון לבין הלקוח , תוכנת CRM מאפשרת לכל ארגון לדעת בדיוק מה היתה אינטרקציה בין הלקוח לארגון ומה כללה אותה אינטרקציה.
* מערכת CRM מאפשרת לארגון להעניק שירות טוב יותר ללקוחותיה השונים וכך תגדל שביעות הרצון של הלקוח ותשתפר מערכת היחסים בין הלקוח לארגון.
בשנים האחרונות יש יותר ויותר שימוש במערכות CRM אינטרנטיות , למערכות CRM אינטרנטית יש יתרונות נוספים שהם:
* מערכת CRM אינטרנטית מאפשרת לארגון להשתמש בתוכנת CRM בכל מקום ובכל זמן. איש המכירות יכול להשתמש במערכת CRM כשהוא יושב בבית קפה , או כשהוא נמצא במשרד הלקוח.
* מערכת CRM אינטרנטית מבטיחה שכל הנתונים שבמערכת ישמרו במערכת ולא ימחקו גם במקרה שמערכת המחשוב של הארגון סובלת מוירוס או מנפילת מחשב פתאומית.
היתרונות של שימוש במערכת CRM הם רבים, היתרונות החשובים ביותר הם:
* מערכת CRM מציבה את הלקוח בראש הפרמידה ומחייבת את כל המחלקות השונות בארגון לפעול פעילות ממוקדת לשם פיתוח קשרי לקוחות איכותיים.
* כל לקוח זוכה ליחס יייחודי המותאם לצרכים ולמאפיינים הספציפיים של כל לקוח
* מערכת CRM מגדילה את מספר הלקוחות הנאמנים ומאפשרת לחברה להקדיש את רוב המאמצים בשימור לקוחות קיימים שיבצעו קניות חוזרות.
* שימוש במאגר המידע ובבסיס הנתונים שמתפתח בעקבות השימוש בתוכנת CRM מאפשר הקטנת עלויות השיווק ומעבר למדיניות של שיווק ממוקד שהוא זול יותר משיווק המוני.
* מערכת CRM מאפשרת לכל ארגון להתרכז בשיווק ממוקד שיש לו סיכוי גבוה יותר להצלחה
* מערכת CRM מאפשרת לכל ארגון להביט מבט מקיף ומעמיק על מערכת היחסים הנרקמת בין הארגון לבין הלקוח , תוכנת CRM מאפשרת לכל ארגון לדעת בדיוק מה היתה אינטרקציה בין הלקוח לארגון ומה כללה אותה אינטרקציה.
* מערכת CRM מאפשרת לארגון להעניק שירות טוב יותר ללקוחותיה השונים וכך תגדל שביעות הרצון של הלקוח ותשתפר מערכת היחסים בין הלקוח לארגון.
בשנים האחרונות יש יותר ויותר שימוש במערכות CRM אינטרנטיות , למערכות CRM אינטרנטית יש יתרונות נוספים שהם:
* מערכת CRM אינטרנטית מאפשרת לארגון להשתמש בתוכנת CRM בכל מקום ובכל זמן. איש המכירות יכול להשתמש במערכת CRM כשהוא יושב בבית קפה , או כשהוא נמצא במשרד הלקוח.
* מערכת CRM אינטרנטית מבטיחה שכל הנתונים שבמערכת ישמרו במערכת ולא ימחקו גם במקרה שמערכת המחשוב של הארגון סובלת מוירוס או מנפילת מחשב פתאומית.
ברק CRM - תוכנה לניהול לקוחות וניהול שירות - משמשת לניהול משימות שונות :ניהול מכירות, ניהול שירות- Help desk , ניהול משרד, ניהול משימות, איסוף שעות, ארכיון ארגוני ממוחשב, שיתוף דוא"ל ויומנים ועוד...
ברק CRM מאגדת את נתוני הלקוחות (מאפיינים, מסמכים, פעילויות, מוצרים, שעות) בצורה יעילה ומהירה,ומאפשרת גישה מהירה לצורך הכנסת נתונים או צפייה בנתוני הארגון בחתך הלקוחות / ספקים / מחלקות /עובדים.
ברק CRM מאגדת את נתוני הלקוחות (מאפיינים, מסמכים, פעילויות, מוצרים, שעות) בצורה יעילה ומהירה,ומאפשרת גישה מהירה לצורך הכנסת נתונים או צפייה בנתוני הארגון בחתך הלקוחות / ספקים / מחלקות /עובדים.